Vă mulțumim pentru că ați achiziționat un produs marca Gentle Electric! Va rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile de mai jos, precum și manualul de utilizare al produsului și certificatul de garanție.

Prezentele condiții se aplică doar produselor achiziționate online.

Clientul are dreptul să notifice în scris vânzătorul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice, conform OUG34/2014 – http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislație/oug_34_140616.pdf.

În cazul în care clientul optează pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile calendaristice decurge din momentul recepționării produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b). Clientul poate opta fie pentru schimbarea produsului cu același model, schimb cu un produs diferit vândut de vânzător sau rambursarea sumei de bani plătite la cumpărare.

Momentul încheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul în care clientul a achitat factură fiscală emisă de vânzător pentru produsul respectiv.

Pentru solicitări de retur/înlocuire, clientul va transmite o cerere de retur, anume o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax), conform modelului din anexa B la OUG34/2014, care să conțină toate detaliile privind datele de identificare ale cumpărătorului, tipul, seria și modelul produsului care face obiectul returului, datele de identificare ale documentului de comandă, de plată și primire ale produsului, dată formulării cererii și o va expedia către adresele oficiale de e-mail și/sau poștale ale vânzătorului. După primirea răspunsului din partea noastră, în momentul în care expediați produsul către adresele comunicate, va rugăm să ne transmiteți firma de curier agreată de dumneavoastră și numărul awb-ului pentru a urmări expediția. Clientul are obligația legală de a expedia produsul către adresa comunicată, în termenul de maxim 14 zile calendaristice de la transmiterea răspunsului de primire a cererii de retragere de către vânzător. Clientul conform reglementărilor legale suportă costurile de transport aferente returului, responsabilitatea privind integritatea coletului intră în atribuția clientului și a firmei alese de acesta.

Toate produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite și în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, și toate documentele cu care au fost livrate. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.

Vânzătorul își rezervă dreptul ca, în momentul recepționării produsului de la client, să efectueze o expertiză tehnică, care să evalueze produsul și să verifice dacă a suferit alte modificări ( zgâriat, spart, incomplet etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 vânzătorulva diminua prețul produsului, această diminuare a prețului va fi transmisă pe adresa de mail/corespondență indicată de către client. După confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur și vira suma aferentă sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Rambursarea se va face prin transfer în contul bancar transmis neechivoc de client. Îndeplinirea obligației de rambursare se face în termen de 14 zile de la dată de la care cererea de retur a fost recepționată de către vânzător.

Am luat la cunoștință,

Client

Semnătură